“lunsjdate” med Frida

Categories HVERDAG

Dagen har vært veldig deilig, nydelig sommervær og våknet tidlig nok til å få med meg hele været på utsiden. Var ute av sengen rundt 09:00. Jeg og lillesøster dro til byen for og handle inn til dagens middag – grillmat! Det er jo alltid godt, spesielt nå, sant?
Senere ble vi jo invitert inn på brus, kaker og sveler hos tanten min som fyller år i dag, egentlig lenge siden jeg har sett henne så det var veldig koselig, og se både henne og onkelen min igjen etter så lenge siden sist. Når klokken ble rundt 15:30 fikk jeg telefon fra Frida, om “lunsjdaten” våres, så vi dro på Resturang Fosnavåg Brygge og spist lunsj ( greit ble vel middag for min del).

Jeg spiste Focaccia som inneholder : maritinert kylling, marinerte grønnsaker , salat og focaccia brød, naam!


Frida spiste kylling sandwish som inneholder : maritnert kylling, tomat, rødløk og salat + peanøttsaus også hadde vi ajoli, nam!

Har ikke store planer for kvelden men rekner med jeg kommer til og ta meg en liten kveldstur sammen med mamma og søster, men det får vi jo se på hva som skjer, men rekner nesten med at det blir en tur, det er faktisk deilig og det er jo så bedre og legge seg i sengen etter som du har vært ute og godt en god og deilig kveldstur før du skal sove. Hvordan har dagen deres vært?

5 kommentarer

5 thoughts on ““lunsjdate” med Frida

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *