chill uke …

Categories HVERDAG

hallooo ♥ Håper dere alle har hatt en fin dag! Beklager i dårlig updates på bloggfronten de siste to dagene, jeg skal bli bedre fra i morgen av. Denne helgen har jeg lengtet etter, og jeg har fått tatt igjen masse søvn. I dag har vært en sånn søndag hvor jeg bare har sovet, slasket og bare ikke årket å gjøre noe som helst, nå skal jeg spise litt mat så skal jeg legge meg å sove igjen!!!!

Jeg ser frem til å begynne på en ny uke, selv om dette bare blir en skikkelig chill uke iallefall fra mandag til torsdag, slutter på skolen alle dagene kl. 12 , bortsett fra torsdag for vi slutter kl. 10! Så håper virkelig været er fullstendig på topp, så jeg kan få gjort en del og når solen skinner er humøret mitt på TOPP! Men fri er jo mye bedre enn å sitte på skolen å ikke gjøre noe, hehe! Ofc. så er det jo snart tid for munnlig eksamen, håper virkelig at jeg kommer opp tidligest mulig så jeg bare kan bli ferdig og få ta sommerferie (ekstra tidlig). Det hadde passet midt i blinken, så skolelei som jeg virkelig er. Men tror ikke jeg er alene om det?

Skal DU ha en chill uke eller blir det en HARD skoleuke for deg?

1 kommentar

1 thought on “chill uke …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *