skoledagen!

Categories HVERDAG

klokken 09:00 kom viserektor inn i klasserommet sammen med mattelæreren min, fy så de skremte oss .. siden mattelæreren ble med, tenkte vi med en gang at vi kom oppi matematikk, noe som ikke er akseptabelt fra min og sikkert flere i klassen min sin side. Vi fikk vite at vi kom oppi engelsk skriftelig (trekkfag) og vi skal også ha norsk hovedmål skriftelig, det var ikke det værste.

Hadde også “terrordag” på min gamle jobb Bergsøy avd. Blåhaugen i dag, merker når jeg i skolegården eller utenfor og ser barna hvor de leker at jeg virkelig savner og jobbe sammen med den hærlige gjengen av kollegaer og barn. Hele det året var fantastisk! Ellers har vi egentlig bare hatt de samme gamle fagene hele dagen, ofc. vi hadde ikke lærer i ca. 3 skoletimer.

Været har til og med vært hærlig …

Hvordan har skoledagen din vært?

6 kommentarer

6 thoughts on “skoledagen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *