Dårlig blogger sa du?

Categories HVERDAG

Beklager for max dårlig blogging den siste tiden! Har hatt veldig mye innleveringer, prøver og fremføringer … men selvfølgelig må jeg velge skolen fremfor bloggen, for å komme inn på den skolen og linja som jeg ønsker og gå til høsten er det viktig og få gode karakter. Hele sist uke var det tentamen i matte, engelsk og norsk (hovedmål) + russetiden og jobb.  Ikke alt som strekker til.

Mandag
Hadde mattetentamen (jeg liker dessverre ikke matte) .. så håper egentlig på at jeg fikk en ok karakter, selvom det gikk på ræva!

Tirsdag
Da var jeg på skolen hele dagen, hadde liten terror dag med resten av russen i midttimen på skolen ( har faktisk ikke hatt det så utrolig gøy på lenge), ble også tom for russekort .. så når jeg kom hjem ble det på fyll med russekort! Arbeidet også med særemne som skal innleveres 16. Mai … (siste dag i russetiden). Jeg var også på Resturang Fosnavåg Brygge sammen med Frida og spiste Focaccia.

Onsdag
Jeg var på skolen frem til 15:00 .. så fikk jeg telefon om jobb og jeg slappet av til jeg skulle på jobb, 19:00 til 23:00. Når jeg kom hjem spiste jeg mat og sovnet som en stein.

Torsdag
Dagen i dag har faktisk vært helt fantastisk, været har vært perfekt og stemmningen generelt, minnet veldig om skikkelig sommer feeling! … Elsker det. Vi fikk fri en time tidligere fra skolen for læreren var borte og vikaren kunne ikke komme og de hadde ikke fikset vikar for vikaren. Jeg dro hjem og var hjemme i 30 minutters tid, før jeg dro tilbake til fosnavågen for og være sammen med Linn og Isak, utrolig hærlig vær og fikk oss en prat på Resturang Fosnavåg Brygge ofc. Resten av dagen har jeg slappet av hjemme sammen med kjæresten min, vi har spist god mat + sett matrix 🙂 Elsker slike kvelder hvor jeg kan slappe av med han!

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT IDAG?

2 kommentarer

2 thoughts on “Dårlig blogger sa du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *