Ukens leserspørsmål #20

Categories HVERDAG

Hvor er kvalsvika? Ligger i Herøy kommune, ca. 10-15 minutter uten for Fosnavåg.

Hvem tar outfit bildene dine? Søsteren min eller kamerastativet mitt. 

Kan du vise huset ditt innvendig? Ja, skal da ikke være noe problem det. 

Hva syns du om lesbiske? Helt OK!

Elsker du og blogge? Ja, det er jo mesterverket mitt! Hehe .. 

Er du stolt av å være sunnmøring? Egentlig så føler jeg meg ikke som en sunnmøring, men det er jo fryktelig kult og være det da når jeg tenker meg om!

Hvorfor skriver du ikke nynorsk når du bor på sunnmøre? Fordi jeg forstår bedre bokmål enn nynorsk!

Når ble bloggen laget? 07. Februar 2009

Har du guttevenner? Nei, det har jeg ikke så veldig mye av , har bare noen bekjente.

Har du kjæreste? Ja, har verdens beste kjæreste.

Har du kysset noen før? Ja, det har jeg.

Shopper du mye? Ja, dessverre alt for mye!

Hva skal du gå etter videregående? Har planer om Høgskolen i Volda.

Er du glad i stå på ski? Nei, jeg må si jeg virkelig hater det. Jeg er ikke født med ski på bena , og sist jeg var på skitur havnet jeg i sykebil og ble fraktet til Volda Sykehus. Var på skiferie med Herøy Gospelkor og samme kvelden falt jeg gjennom sengen. 

Hvor gammel er søsteren din , Hanne? Hun er 15.

Har du noe imot toppbloggerne? Nei, jeg har ikke noe imot toppbloggerne. 

Har du facebook side? Ja, det har jeg. 

Liker du sushi? Har aldri smakt.

3 kommentarer

3 thoughts on “Ukens leserspørsmål #20

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *