Oppsummering: april

Categories HVERDAG

April har vært en forfriskende og hærlig måned, selvom vi både har hatt sommerdager, regnværsdager og snødager. Russetiden startet 26. april og det er en russefeiring som aldri kommer til og bli glemt. Jeg har brukt mye tid sammen med de jeg bryr meg om og brukt mye av helgene mine på jobben, noe som alltid er like hærlig og se glade mennesker. Skolen har også vært et stort fokus den siste måneden, noe som er svært viktig for og i det hele for å få  genrell studiekompetanse når skoleåret er ferdig …


Fikk nydelige roser av kjæresten min!  


Ble sponset med extensions fra Dream extensions.


Var på besøk med bestevenninnen min, Helene .. og hun har verdens søteste hund (Charlie) og verdens nydligeste datter Daniella.


Spiste lunsj på Resturang Fosnavåg Brygge med Anne Lise.

Fjellinteressen begynte for fult og jeg måtte prøve turen i nesten ubrukte treningsklær.


Var på Makeover på N.H.Lied med Frida 🙂


Hadde verdens hærligeste start på russefeiringen med russegjengen fra Herøy og Ulstein (russetiden jeg aldri glemmer … )

Noen antrekk i april :

 

Hvordan har din april vært? 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Oppsummering: april

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *