norsk norsk norsk!

Categories HVERDAG

Jeg får ikke muligheten til å blogge to-tre innlegg idag, jeg må lese på en norsk prøve som jeg skal i morgen + jeg må gjøre ferdig en analyse i norsk som skal leveres inn på fredag! Derfor begrunnelse for mitt fravær på bloggen i går. Skolen kommer foran bloggen fortiden, snart er det tentamen og eksamen og jeg må gjøre det bra for og få studiekompetanse til sommeren. Så det kommer ikke til og bli noe blogging fra min side. Normalt : lærerene gir oss ekstremt med lekser de siste ukene i skoleåret .. hvorfor egentlig? Det er jo egentlig svært urettferdig! 

Vis det er noen lærere der ute som leser bloggen min, ta rådet og fordel skolearbeidet utover hele året istede for at vi skal sitte med store fjell som står av lekser de siste ukene! Dere gjør det enklere for elevene til og kunne lære mer enn hva de kanskje gjør, og det gjør det enklere for dere selv (retting av prøver, innlevering, osv.) 

SÅ HVA ER DINE PLANER FOR DAGEN?

6 kommentarer

6 thoughts on “norsk norsk norsk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *