Påskeferie!

Categories HVERDAG

Møkkavær! Siden det ENDELIG er påskeferie, har jeg endelig tid til å slappe og spare opp kreftene etter flere uker med både skole og jobb, noen dager fri og jeg blir helt frelst. Selvfølgelig er vi så uheldig med været her på sunnmøret at det har begynt å snø igjen , i hele små doser siden fredag/lørdag. Men snøen hører kanskje hjemme i påsken? Selvom jeg ikke er fornøyd, dere!

Uansett, ferien har nettopp startet, selvfølgelig så blir det litt skolearbeid – har et særemne og en norsk innlevering som jeg skal gjøre ferdig, tenker og starte på dette nå om få strakser, tar for meg innleveringen først så særemne. Så dette blir bra, dere!

 Det vil forresten komme en konkurranse senere i dag, en helt ny spennende premie i forhold til hva som har vært tidligere!

2 kommentarer

2 thoughts on “Påskeferie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *