norskprøven!

Categories HVERDAG

Sitter på skolen, har nettopp gjennomført norskprøven om renessanen – barokken – opplysningstiden. Jeg håper virkelig at det gikk bedre enn forventet. Mener selvfølgelig ikke 100% sikker. Gjennstår bare å se karakteren på prøven, har jeg fortalt at jeg egentlig hater prøver, jeg liker egentlig mye bedre innleveringer. Jeg får så utrolig mye lengre tid før innleveringen skal leveres.

Vi fikk dessverre ikke lov til å forlate timen rett etter prøven var gjennomført, så her sitter vi alle sammen og jobber me den innlevering i norsk, selvfølgelig så har vi fått alt uken før påskeferien, er vel egentlig standar på alle skoler, like før ferien?

Prøvde å publisere innlegget rett etter prøven, men blogg.no klikket.. så da kommer det nå!

2 kommentarer

2 thoughts on “norskprøven!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *