god natt til fine lesere!

Categories HVERDAG

Hei, og god natt. Dagen i dag har vært lang, slitsom og på slutten har jeg slitt med å holde øynene oppe. Jeg trenger virkelig søvn, og det er litt lol at jeg heller sitter her og blogger:) Ville bare si natta til dere! 

Jeg har lest på matteprøven i hele kveld, føler meg veldig effektiv, men vet ikke hvor mye av dette som blir sittende på hjernen på repeat. Men jeg satser på det beste, og vi får jo selvfølgelig bruke boken på prøven, men jeg vil prøve og kunne en del formler uten og måtte lese meg frem i boken …. selvom jeg nok blir den som letter gjennom boken under hele matteprøven. Jeg er fullstendig sliten, og hode mitt banker og slår, så tror jeg har pådratt meg en liten hodepine også! Det eneste jeg vet er at jeg ikker er syk, bare sliten 🙂 Men vi snakkes mer i morgen.

1 kommentar

1 thought on “god natt til fine lesere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *