da var det skole igjen …

Categories HVERDAG

I går kveld kom jeg hjem igjen, sliten, og lengselsfull etter senga mi og hvile. Dere skal tro det var deilig å sove! Men nå er det ny uke, ny dag og nye muligheter. Har nettopp kommet på skolen og er klar for 2 timer historie, matte og norsk. Er ferdig kl. 1400. Elsker og slutte tidlig, får så mye mer ut av dagen når jeg kommer hjem fra skolen enn når jeg slutter på skolen kl. 1545, hehehe.

Etter skolen bærer det rett hjem for og gjøre historielekse og matte, skal lese til matteprøven som vi skal ha på onsdag, og jeg vil prøve og få en god karakter, denne gangen.  Matte er ikke mitt beste fag, jeg er heller ikke så glad i det, og gir veldig fort opp.
Det blir selvfølgelig normal blogging når jeg kommer hjem, dagens kledning, et mote innlegg og kanskje noe annet også til dere.

Jeg kom vist tidlig på skolen jeg .. ser dere, hehe!

3 kommentarer

3 thoughts on “da var det skole igjen …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *