spørsmål og svar

Categories HVERDAG

Hva skriver du om til daglig?
Skriver om hverdagen, mote, antrekk og litt random stuff.

Sender du ut mange bloggshout’s? 
Nei, det gjør jeg ikke. Kanskje 2-3 pr uke.

Leser du mange faste blogger hverdag?
Ja, jeg går innom iallefall 7 blogger fast hver eneste dag.

Har du noen sponsorer?
Mirabling og Brun & Blid.

Hvor mange lesere har du daglig?
Jeg har mellom 200-400 lesere, men selvfølgelig kommer det ann på hvor mange innlegg jeg poster pr. dag! 

 



Hvor lenge har du blogget nå?
3 år og 2 uker (ca.)

Hvilke blogger leser du?
Sophieelise, tcmn, annais, fannyba, carolinemaria, andrea og keth.

Hvilke hobbyer har du?
Fotografering, lese bøker, se på film og redigere bilder på pcen.

Hva er favoritt filmen din (uten om twilight)?
twitches og twitches too.

Hvor mange sponsorer har du for tiden?
2 stk.

Kan du fortelle om kjærlighetslivet ditt?
Det går veldig bra 🙂

Hva skal du gjøre i vinterferien?
Være hjemme og slappe av sammen med familien, gjøre litt lekser og ellers ingenting spesielt! Bruke minst mulig penger, hehe!

Hva ga du til moren din på morsdag?
Jeg ga henne penger sammen med resten av familien, ofc. var på jobb hele dagen, så ble ikke skikkelig feiring.

Fikk du noe på valentines?
Fikk tilbringe tid med de jeg er glad i 🙂

Hva jobber du med? siden du er på jobb til 3/4 på natta?
Er servitør og vi har bar med alkoholservering der og har åpent til 0230 fredager/lørdager.


Når begynte du å bli intressert i fotografering?
Når jeg fikk mitt første speilrefleks i 2009.

Hvem er ditt forbilde?
Mamma.

Kan du vise dekselet du har til ipoden din? 

Hvor skal du i sommer?
Tror jeg skal til Danmark.

Kan du lage sminkevideo?
Ja, det kan jeg gjøre ved en senere anledning.

Drømmeyrke?
Lærer / Barnehagetante.

Er du fornøyd med utdanningen du holder på med?
Ja, det er jeg faktisk.

Favoritt serie(r)?
Gossip girl og my secret life of a american teenager.

Hvor gammel er du?
20!

Favoritt fag?
Engelsk.

Har du jobb? Hva jobber du med?
Ja, er servitør.

Hvem er dine bestevenner? (der du bor).
Michelle, Frida, Helene og Kornelija.

Har du farget håret ditt noen gang?
Ja, hele 9 ganger – eller så var det 10.

Favoritt klessplagg?

Hva er yndlingsfargen din?
ROSA! ♥

Hvor høy er du?
156.5.

Hvilke årstid foretrekker du best?
Sommer og høst, men er også glad i vinter (små trekk)

Opplevd kjærlighetssorg?
Nei, det har jeg ikke.

Hva betyr mest for deg i livet?
Familien og vennene mine.

Mamma eller pappa-dalt?
Ja, takk begge deler!

Caroline Maria eller Tcmn?
Caroline Maria
 

vinneren av spørsmålsrunden er keth, du får snart premien i posten!

2 kommentarer

2 thoughts on “spørsmål og svar

  1. ååh søte deg 😀 liker at du leser bloggen min, fordi jeg elsker din!!! 😉 og btw – søteste dekselet! og digger den genseren på bildet. Liker også utrolig godt å lese svarene dine på slike runder som dette her<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *