Coverbrands

Categories HVERDAG

I samarbeid med like’n’share har jeg blitt sponset et gavekort som jeg skulle bruke (150kr) og jeg tenkte og beskrive litt om produktet jeg har bestilt (merke: bare minerals, øyenskygge). Det var utrolig mye fint som jeg gjerne kunne tenkt å kjøpe meg fra siden til coverbrands , men denne gangen lot jeg være med store innkjøp fra sider med sminke, selvfølgelig så var det en utrolig side og handle med, veldig enkel og grei – du finner fort frem til hva du vil ha, om du vet nøyaktig va du vil ha. Enkelt og greit!

Innlegg i samarbeid med Like’n’share

10 kommentarer

10 thoughts on “Coverbrands

  1. For å vær helt ærlig foretrekker jeg MYE heller å gå i parfymerier å faktisk få se produktene på ekte, teste de og få profesjonell hjelp (gratis) enn å bestille kosmetikk på nett. Frakt må man også betale.
    Men alle er forskjellige 🙂

  2. Chriss: selvfølgelig! Det er jeg jo helt enig med deg i, men når jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha og det er mye billigere å kjøpte det på nette enn i butikken så velger jeg heller internett enn butikken på hjørne.

  3. Chriss: nei, ikke alltid! kommer ann på hvor en handler ofc, men jeg som handler bare minerals i en liten by som fosnavåg, koster kanskje 400 kr for en boks med foundations, og da velger heller jeg og handle på nett når jeg ser ekstremt gode tilbud.

  4. Chriss: hehe, ja 🙂 mye bedre iallefall i min situasjon, jeg skulle jo heller gått på coopen eller meny og kjøpt sminke, men jeg kan ikke bruke verken loreal eller maxfactor :/ allergi!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *