Canon EOS 550D

Categories HVERDAG

Siden 2009 sverget jeg til Olympus E-510i, men valgte og bytte til Canon Eos 550D nylig for etter og føle at jeg ikke fikk gode nok bilder, og etter og iallefall ha brukt lillesøster canon camera, valgte tilslutt og bestille mitt eget, og jeg angrer ikke et sekund av det, pengene som ble brukt – gikk supert til nytte, og har planer senere om å bygge på forskjellige objektiver og ekstra tilbehør.


Har også kjøpt meg canon fjernkontroll, så det skal bli enklere og ta bilder når søsteren min, vennene mine eller mamma ikke er i nærheten.  Har også stativ, som jeg har hatt siden 2009, det er forresten kjøpt på clash olson og fjernkontroll fra netonnet. Like!

5 kommentarer

5 thoughts on “Canon EOS 550D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *