torsdagskveld

Categories HVERDAG

Long time, no see people! Hatt noen travle dager og det har dessverre ikke blitt noe blogging for den har blitt “glemt”. Ikke bra! Men nå er jeg tilbake med både oppdateringer og nytt design, forresten tusen takk til Dina , elsker designet som du har laget. Dagene på skolen, har vært veldig lange men nokså koselig også .. har hatt en utrolig fin uke sammen med min fine klasse, de får alltid opp humøret mitt selvom jeg ikke sier stort i klassen. Er som regel den jenta som ikke sier så veldig mye. 

Helt siden jeg kom hjem fra skolen har jeg arbeidet med egenvurdering av egentreningen vi gjennomførte på skolen eller utenfor skolen. Og ryddet litt i skolepapirene mine, ganske kjedelig egentlig om jeg tenker meg om! Håper dere får en fin kveld.


Hvordan var din dag?

1 kommentar

1 thought on “torsdagskveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *