klager ikke!

Categories HVERDAG

Hei søtinger, sitter på skolen … Hadde fremføring for klassen i første time, var fryktelig nervøs, men det viser seg og være ikke så skremmende ettersom jeg har verdens beste klasse, og jeg ble fornøyd med karakteren for analyse framføringen … jeg klager ikke! Hadde planer om og ha gym siden jeg har vært syk både i helse og form alt for lenge, men den dagen jeg hadde planer om å stille til gymtimen, fant læreren ut at han ikke skulle være tilstede, så det ble heller studietid på klasserommet mitt. Har også begynt å søke på høgskole! Blir bra.

hva gjør du på skolen i dag? 

4 kommentarer

4 thoughts on “klager ikke!

  1. Så spennende! Kanskje du kan skrive et innlegg om hva du vil bli/hvorhen du vil gå på skole osv? 🙂 Driver og søker selv og trenger litt inspo 🙂

  2. hadde vært glad for å slippe gym jeg 😀 likte IKKE det faget på vgs.
    I dag har jeg hatt dagvakt på bokollektivet, så nå har jeg komt hjem, og venter på min kjære. Skal lage middag og slappe av resten av kvelden var planen!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *