Good night!

Categories HVERDAG

Nå tar jeg straks kvelden. Jeg er SÅ sliten, har vært på skolen og på jobb. På skolen i dag skjedde det ikke stort annet enn at jeg tok hjernehinnesprøyte – hva er det for noe spør dere kanskje? Det kan dere få lese mer om her. Men etter og ha tatt sprøyten hadde jeg ikke vondt.. følte meg bare BLAKK! For sprøyten kostet ikke mindre enn 500 kroner.

I morgen derimot skjer det noe annet på skolen, vi skal ha temadag med russen – og vi skal kle oss ut som hippier. Dette kommer jo til og bli kjempe gøy, liker virkelig og finne på ting sammen med de andre russene. Og senere igjen på kvelden, skal jeg på jobb. Vi snakkes mer i morgen tidlig, god natt herlige lesere! 🙂

Fikk så utrolig lyst på en dobbel caffe latte med hazelnøtt akkurat nå 🙂


Hvordan har dagen din vært i dag? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Good night!

  1. min dag har vært fin!! sikkert lurt å ta hjernehinnebetennelse – vaksine! jeg kommer fra den plassen der det nettopp var en som døde av det, og der enda en er smittet 🙁 trist!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *