sykesengen, dag 4

Categories HVERDAG

Nok en dag måtte jeg være hjemme fra skolen … og fremdeles pga sykdom eller influensa som vi sier. Men er selvfølgelig mye bedre enn hva jeg har vært alle de andre dagene, så skal legge meg tidlig, for og håpe jeg får skikkelig god søvn og at jeg kommer meg på skolen i morgen.  Men fremdeles er ingenting avtalt med immunforsvaret om at jeg er like frisk som NÅ. 

Men … om jeg ikke tar helt feil så vil jeg prøve meg på skolen igjen i morgen, har ikke vært på skolen siden onsdag sist uke! Men da snakkes vi heller i morgen, så ser vi hvordan formen min ligger ann. Dere har vært til stor støtte mens jeg har vært syk. Hør på meg ,, høres ut som jeg alt er frisk …. dette låter utrolig bra! snakkes mye mer i morgen!

hvordan har deres dag vært? 

7 kommentarer

7 thoughts on “sykesengen, dag 4

  1. håper du er frisk nok til skolen i morgen da! men husk å ikke presse for mye, da blir det bare verre 😉
    Jeg har hatt en fin dag id ag!! natta

  2. SV; ja hadde sikker vært gøy med tanke på at jeg har mulighet til og bli fotograf om jeg selv ønsker det og det vil jeg jo veldig gjerne og da får folk på en måte se hva jeg kan og det er jo ikke mange som tørr 🙂 synes du jeg bør gjøre det med konkurransen ? 😀

  3. sv: Nei, er ikke noe galt med designet mitt. Her kommer det vertfall opp tekst og alt som skal være der. Kanskje det er nettleseren din eller noe. Aner ikke.
    men takk, ha en fin dag du også! 🙂

  4. // så bra da ! håper du holder ut skoledagen. Men tror ikke du trenger å frykte fraværet så mye da…. Det er jo tross alt noen som har drøssevis av dager osv osv osv. Men jeg skjønner hva du mener – for er ikke noe gøy å ha masse fravær!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *