Bloggvurdering : basunengel

Categories HVERDAG

Denne gangen skal jeg vurdere bloggeren Marte, ei utrolig søt jente, hun er 19 år gammel og kommer fra Herøy, og vi bor i samme kommune. Jeg har blitt fast leser av denne bloggen, hun skriver utrolig bra og dere bør ta en titt på bloggen her 


INNTRYKK
Med en gang jeg kommer innom bloggen din får jeg en god følelse av og lese bloggen din. Og siden jeg har lest bloggen din en god stund så har jeg fått “bekreftet” at dette er en super bra blogg.

DESIGN
Designet ditt er enkelt og greit, og det er ikke for mye farger eller glitter og det liker jeg.  Du har en blogg som er lett og forstå seg på. Headeren er veldig skjelden og den er utrolig stilig til akkurat din blogg. Fargene og headeren passer til resten av designet ditt. Headeren hennes ser dere øverst i dette innlegget.

INNHOLD
Du har med bilder i innleggene dine, og det er mye finere med bilder i et innlegg. Måten du skriver på er utrolig stilig, du bruker nynorsk som talemål og siden du er fra herøy så funker det veldig bra. Er selvfølgelig kanskje ikke alle som forstår hva du skriver siden du skriver nynorsk, men det gjør ingenting siden det gir bloggen din et preg.

KARAKTER
Jeg gir deg karakteren 5’er! Jeg finner ikke noe feil på din blogg! LYKKE TIL VIDERE MED BLOGGINGEN!

 

Hva syns du om bloggvurderingen?

5 kommentarer

5 thoughts on “Bloggvurdering : basunengel

  1. Så kjekt! Tusen takk for kjempefin vurdering 🙂 Heldigvis så skriv eg radikal nynorsk, då det ligg nærare slik eg snakkar. Og så er det kanskje lettare å forstå enn konservativ nynorsk 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *