back on track!

Categories HVERDAG

Endte opp med å dra hjem fra skolen i går, med at jeg hadde full i feber. Ikke godt! Så jeg har tilbragt hele dagen i går på sofaen! Jeg som ville på jobb i gårkveld, måtte dessverre stå over. Er så irriterende (og typisk) å bli dårlig på upassende tidspunkt.Ingenting var mer kjedelig enn å ligge hjemme å ikke få lov til å gjøre noe, men fikk gjort lekser! 

Har sett på disney channel helt siden jeg kom hjem fra skolen, kl. 12! Nå er jeg helt ferdig, med alle innleveringene som skal leveres inn i løpet av helgen, så det er så utrolig hærlig og trenge å tenke på det resten av helgen! Flotters. I kveld skal jeg slappe av og kose meg sammen med pappa før jeg drar på jobb, de fleste i klassen min ++ har dratt på bjorli med russen,, men siden jeg ikke eier ski på bena eller er et festmenneske.. ble jeg hjemme og jobbet 🙂 supert!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *