Nyttårsfortsett

Categories HVERDAG

I 2012 har jeg satt meg enkelte mål til hva jeg skal bli bedre til og hva jeg skal klare og gjennomføre.  I 2011 lærte jeg mye både positivt og negativ, men av det negative ble jeg sterkere og sluttet og bry meg mer om andre som ikke brydde seg om meg. Men på den positive var det mye positivt som skjedde og jeg angrer virkelig ikke på at det skjedde, de 3 siste månedene har vært det beste månedene i mitt liv, så langt!

Noen mål jeg har satt meg for 2012!

– Konsentrere meg mer om skolen (få gode karakterer)
– Bestå alle eksamener.
– Trene regelmessig (få bedre kondinasjon)
– Bli flinkere til å bruke ting jeg har ( klær, sko, smykker, vesker, skjerf etc).
– Bruke mer tid på venner og familie.
– Være mer sosial.
– Tenke mer økonomisk, og prøve å spare penger.
– Holde rommet mer ryddig.
– Legge meg tidligere, og stå opp tidligere (skoledagene). 

 Har du noen nyttårsfortsett dette fantastiske året?


3 kommentarer

3 thoughts on “Nyttårsfortsett

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *