i dag har jeg ….

Categories HVERDAG

Hei! Ble dårlig med blogging i går, men jeg hadde en del lekser, så ta tok jeg meg rett og slett en dag “fri”. Men i dag er jeg sånn noenlunde back on track! Aff, har ikke så mye å meddele i dag. og har vært på skole som vanlig. Innleveringer står i kø, og derfor kommer bloggingen litt lengre ned på prioritetslista… Desverre. Jeg føler også det bare blir sånn “i dag har jeg gjort det og nå skal jeg det” innlegg, men det får vel være ok i en periode… Det kommer seg forhåpentligvis.

Planen i dag er og slappe av mest mulig, skal selvfølgelig rydde litt og det vil kommet et par små innlegg, og jeg vil med tiden få til og ta enda flere bilde til bloggen, så jeg ikke trenger og bruke opp de samme bildene av meg og andre gjenstander hele dagen / uka. Bloggingen vil derimot bli forbedret, og i mai måned kommer jeg til og ha en god del og blogge om : RUSSETID! Skal også bli flinkere og blogge, vil komme noen innlegg idag. Ses senere kjære lesere!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *