Strømløsnatt?

Categories HVERDAG

Hei fine blogglesere! Blir lite blogging fra min side i kveld også, vet ikke når det blir blogging igjen på en stund, hører omkring at vi kanskje ikke får strøm i dag , morgen eller kanskje på onsdag? Hva skal en gjøre på slike dager. Har besøk av farmor og vi skal kose oss med kakao, brus og potetgull. Stearinlys brenner og vi har det koselig. Men ingenting er bedre enn og ha strøm. Jeg liker virkelig ikke hvor lenge dette skal holde på. Håper dere koser dere!!!

Har dere strøm?

2 kommentarer

2 thoughts on “Strømløsnatt?

  1. Nå har jeg endelig strøm igjen! Hørt at den var borte i hele natt her jeg bor, pluss at strømmen var borte da jeg sto opp i dag.. Kjedelig i grunn men.. Men har strøm nå, så klager ikke! 😀
    Kommentar tilbake hadde vært hyggelig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *