Hva fikk du i julegave?

Categories HVERDAG

Jakke, håndduksett og sengetøy fra mamma & pappa.


filmer fra søster, bror, mamma & pappa.


sonefri dvd spiller med microfon fra mamma & pappa.


twilight parfyme fra mamma & pappa


parfyme, sminkemappe, øredrobber, speil og utstyr til sminke fra bestevenninna mi May Britt


Hårsett fra mamma & pappa, bodysett fra Anne Lise 


støvletter fra mamma & pappa


hansker fra broren min og søsteren min


sjerf fra søteste jentamii , Frida 

Fikk også:
glitter gavekort fra broren min,
kubbelys m/bilde fra søsteren min,
penger fra farmor,
såpe, armeband og godteri fra Helene,
twilight t-skjorte og kalender fra mamma & pappa.
et nydelig smykke fra verdens beste. 

 

HVA FIKK DU TIL JUL I ÅR?

16 kommentarer

16 thoughts on “Hva fikk du i julegave?

  1. Ehmm…
    Jeg fikk en berbar asus pc av pappa,Bente og bror
    Sminkebagg fra farmor 🙂
    500kr+flax lodd der jeg vant 25kr fra mamma <3
    Otello spoill fra tante pg onkel
    Munskin fra andre tanta mi xD
    Og 200kr fra mormor sin mamma
    Gavekort på heletrondheim torg (1500kr) fra mormor og morfar
    Skylandere fra nissen og kjæresten til pappa sine tante barn
    Smurfene film fra farfar 🙂
    Og hatt på hatt fra ....Emmm tror det var tanta mi det også xD

  2. Hehe, eg fikk en rutete svart ridebukse også fikk eg nye ridestøvler, ny stalljakke med masse refleks og som tåler regn. Også fikk eg ring holder tre,neglesett,joggebukse,sjal,ny mobil,øredobber,neglelakk,snop også fikk eg dusjsåpe med duft av Pappaya og Mango <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *