Konkurranse: Vinn en personlig almanakk!

Categories HVERDAG

Nå er det lenge siden forrige konkurranse, so here we go; Nå skal en av dere heldige lesere få en førjulspresang, nemlig en personlig almanakk fra tryckdigsom du designer helt selv, med egne bilder, farger og ikke minst bestemmer du selv når almanakken skal begynne. Du kan også legge inn bursdager og andre gjøremål når du bestiller, slik at det står i almanakken, ferdigtrykt når du får den.

Jeg lagde min for et par måneder siden, og jeg er så fornøyd! Den er praktisk og fin, og den er i bruk hver eneste dag. Jeg har derimot også bestilt meg en ny personlig almanakk som er på veg til meg i posten, praktisk i hverdagen.


For å delta skriver du bare “jeg vil vinne” i kommentarfeltet, og viktigst av alt; med e-post adressen deres, slik at jeg får kontaktet vinneren. Om du er så heldig og vinner, får du videre instrukser tilsendt på mail, om hvordan du lager din egen almanakk.

LYKKE TIL!

43 kommentarer

43 thoughts on “Konkurranse: Vinn en personlig almanakk!

  1. åh, gøy at du ble sponset med konkurranse! jeg er sponset med en slik allerede jeg, så tror kanskje ikke at jeg skal ta fra de andre vinnersjansen 😀 utenom det så eelsker jeg konkurransene dine<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *