15 spørsmål og svar

Categories HVERDAG

1. Hvordan er selvtilliten?
Den er bra 🙂

2. Hva er det viktigste i livet ditt , akkurat nå? 
Familien 🙂

3. Hva er den største drømmen din?
Bli ferdig med utdanningen, og stifte egen familie.

4. Hvis du kunne reist til et hvilket som helst sted i hele verden, hvor?
London.

5.  Favorittartist?
Atle Pettersen 🙂 

6. Hvilke fag gjør du det best i på skolen?
Historie og Naturfag.

7. Hvilken fag gjør du det værst i på skolen?
Matte og Engelsk.

8. Hvilket fag er favorittlæreren din , og hvorfor?
5 timer av Norsk – for hun er verdens herligste lærer, og jeg har kjent henne siden 7. klassen.

9. Hvor sitter du i klasserommet?
Vi har akkurat fått nye plasser så nå sitter jeg langt fremme (andre rad ved vinduet).

10. Hva liker du best gruppearbeid eller arbeide alene?
Jeg har alltid likt best å jobbe alene, men gruppearbeid funker også 🙂

11. Hvordan liker du klassen og klassemiljøet?
Liker det veldig bra, klassen min er unik! Alle sammen kan sikkert hjelpe tl med klassemiljøet = bråk. 

12. Bor du langt fra skolen , hvordan kommer du deg ditt?
Jeg bor ca. 15-20 minutter unna, og jeg kjører bil hver eneste dag til og fra skolen (liker ikke buss).

13. Hva heter hårfargen din?
Jeg vet ikke, men skal snart fikse etterveksten, så da finner jeg det ut.

14. Hvis du fikk bruke et sminkeprodukt en hel uke, hva ville det være?
Maskara

15. Favorittbok? 
Twilight serien.

8 kommentarer

8 thoughts on “15 spørsmål og svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *