bareMinerals

Categories HVERDAG

Foundation & solpudder fra i.d. bareMinerals i fargene : fairy light og faux tan.

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten i.d. pudder jeg altså… Jeg brukte det for en veldig god stund. Har vært plaget med urenheter, men etter at jeg begynte og bruke produkter fra i.d. bareMinerals fikk huden min puste. Akkurat denne sminken hjelper meg utrolig mye og huden ser mye finere ut enn noen gang, og jeg sliter veldig med urenhud så jeg kan ikke snakke om det engang, så ille er det! Det er så fantastisk! Og for min hud tyder det på at mineral sminke i pulverform er midt i blinken! 

Trenger dere nytt pudder eller solpudder så anbefaler jeg i.d. bareMinerals. Det er litt dyrt, men det er absolutt verdt det, i tillegg til at produktene er svært drøye i bruk. (Herregud, nå har jeg skrevet pudder så mye at det høres helt rart ut. Flere som sverger til i.d. av dere? ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “bareMinerals

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *