Anmeldelse av Tyrkisk Peber Volcano

Categories HVERDAG

Produktet i dette innlegget er sponset av like’n’share.

Jeg har timene etter skolen testet ut tyrkisk peber volcano og skulle deretter dele mine erfaringer om produktet med dere, folkz.

Ingredienser: Sukker, glukosesirup, modifisert stivelse, glukose-fruktosesirup, gelantine, lakriskstrakt, salt, ammoniumklorid, fargestoff (E150c, E153) , aromaer , overflatebehandlingsmiddel (E903) , Salmiakklakris og Salmiakkfyll. 

Min mening: Lukter godt, smaker godt, får en ettersmak av Salminakk, som legger seg på tungen. De er ikke like harde som “orginalen” tyrkisk pepper, de er myke og gode fylt med fyll av Salminakk. Det er et noe jeg spiser sjeldent, og jeg spiser oftest sure og søte ting, aldri noe med lakris (er ikke svært glad i det), men dette var noe helt annet enn vanlig lakris.  Er å anbefale.

Karakter 5/6

11 kommentarer

11 thoughts on “Anmeldelse av Tyrkisk Peber Volcano

  1. vet du om de selger disse i butikken? jeg har vært innom to forskjellige kjeder + en narvesen – men ingen av dem har de? 🙁 jeg vil SMAKEEEE :p <3

  2. Man blir ikke sponsa av like’n’share, det er en side man blir medlem av, også får man smaksprøver på ting mot at du skriver en kommentar om produktet 🙂

  3. fikk disse hjem i postkassa selv i går å må si jeg er positivt overrasket! ikke like sterke som originalen (ikke at de heller var så sterke da). gode å tygge på, men også gode å bare sutte på. finner dem ikke i butikken selv så jeg tok en tur innom http://www.likenshare.no å fulgte instruksene der for å få min gratispose i posten. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *