The Sims 3

Categories HVERDAG

Jeg koser meg! Er utrolig sliten, så da går det i disney channel, varm kakao og data. Jeg er skikkelig godterisyk. Hehe! Deilig og ha frihelg, fått slappet av skikkelig … har ikke tenkt på lekser eller skole i helgen, bare slappet fullstendig av. Gleder meg til å starte på skolen 1030, istede for vanlig tid (0830/0845). Åh, blir utrolig bra start på mandag/uken, ofc.

Både lørdag (igår) og søndag (idag) har jeg spilt sims 2/3. Begynner faktisk og like sims 3 bedre enn sims 2, seriøst! Jeg har alltid (spesielt på høsten) en sims periode hvor jeg spiller 24/7.  Først starter og spille, klarer jeg ikke STOPPE!

har du sims 1 , 2 eller 3 ? 
Hva spiller du, om du spiller? 

10 kommentarer

10 thoughts on “The Sims 3

  1. digger sims 😀 husker ikke forskjellen på sims 2 og 3? problemet mitt er at simsspillet går så ekstremt tregt på macen 🙁 så blir aldri til at jeg spiller det!! men det er jo såå gøy 😀

  2. Det er så godt å vite at du har hatt en fin dag 🙂 Ja, kan bli kjedelig i en skoletime og da er det greit å ha noe å gjøre. Etter min uflaks så kommer jeg til å starte på skole igjen 1 desember.. er egentlig ferdig.. skal egentlig i læra, hehe. jeg har hatt en kjempe flott helg med kjæreste kos og familie kos 😀 Ja, du får kose deg med Åndenes makt, så får du sove godt i natt 😀

  3. ikke lage flere familier? hmm.. så utrolig lenge siden jeg spilte det, haha! men fikk lyst å spille nå.. dumt jeg ikke tok med meg spillet til bergen x) hihi

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *