Fredag

Categories HVERDAG

Hei skjønne lesere:-) I går hadde jeg en liten “datafri” dag, egentlig ganske deilig for min egen del. Mange av tankene mine går til bloggen hver dag, om hva jeg kan blogge om eller ta bilder av. Gårsdagen var en liten avkobling, var godt!

Åh, denne dagen har gått så fort, og merkelig nok er jeg i et utrolig godt humør, haha. Har avspassering/ fri fra skolen, og det gjør meg heller ingenting! Store deler av dagen har jeg hatt skikkelig avslapping, og har senere heller ingen planer, så det blir godt og være hjemme, se en eller flere filmer og bare ta det med ro. Har også fått spist middag, fiskepinner .. er helt himmelsk! ♥ Det var kjempe godt , lenge siden vi har hatt det til middag! Vi snakkes senere 🙂

hva gjør du i dag?

5 kommentarer

5 thoughts on “Fredag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *