bursdagsjente !

Categories HVERDAG

Dagen min er endelig kommet, dagen jeg fyller år. I år fyller jeg 20 år og er ikke tenåring lengre, det er litt rart og tenke på.
Har jo vært tenåring siden jeg ble 13, nå flere år senere er jeg ikke lengre en tenåring men mer voksen som vil lære enda mer. Våknet til mange gratulasjoner både på facebook og mobil, utrolig koselig! Senere i dag kommer farmor på besøk og skal spise middag sammen med oss, og skal bare kose oss masse sammen, og jeg har på følelsen at dette blir verdens beste dag! Solen skinner litt, regnet daler ned og det hagler som bare det ,  minner meg litt om konfirmasjonsdagen når jeg var 14, hihihi!

Håper dere får en superfin dag. det skal jeg ha!

29 kommentarer

29 thoughts on “bursdagsjente !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *