Høstferie!

Categories HVERDAG

Elsker den deilige følelsen av å gå ut av klasserommet, ut av skolegården, og vite at jeg ikke trenger å dra tilbake før ferien er over. Ferie… I like it! Ferien er ikke planlagt, så jeg kommer til og ta dagene som de kommer denne uken. Og i løpet av ferien skal jeg prøve kameraet mitt litt mer, kanskje lage noen videoblogger, rydde/vaske litt også. Forresten dere har ingen andre bra redigeringsprogrammer for film som passer for windows? Jeg bruker moviemaker.

Men nå er klokka langt over midtnatt, og jeg får ikke sove, har kanskje noe og gjøre med at jeg ikke våknet før 1230. Så deler av natten blir jeg liggende å se på twilight, til jeg sovner! Men så langt er ferien veldig, veldig bra!:-)

Har dere høstferie nå?

4 kommentarer

4 thoughts on “Høstferie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *