hvilken lærer gjør noe sånt?

Categories HVERDAG

I dag har jeg kun vært på skolen frem til klokken 1030, var ikke i form .. men å prøve meg på skolen, var jeg bestemt for. 
Det viste seg til at vi ikke skulle ha vanlig skoledag, men en fjelldag. Men selvfølgelig er jeg ikke i formen på topp after all.
Så jeg sto over fjelldagen, og valgte å dra hjem for og sove, for å bli frisk .. men har fremdeles feber, har sovet fått sovet mye. Selvfølgelig skulle det ikke bli dans på roser for å få dra hjem, læreren min nektet meg .. hallo? hvilken lærer gjør noe sånt ????

Hvordan har skoledagen/dagen din vært?

11 kommentarer

11 thoughts on “hvilken lærer gjør noe sånt?

  1. Det hadde vært greit nok hadde det vært vanlig skoledag, og h*n hadde sagt du kunne prøvd litt til, men når du har feber og det er fjelltur er det vel litt drøyt? 😮

  2. Uff det hørtes ikke bra ut! Hva er du syk med da? Hva grunn hadde læreren for å ikke la deg gå hjem? Kanskje hun/han ikke trodde på deg? Er jo ganske mange som prøver å lure seg unna når folk skal på fjelle/trening 🙂
    God bedring, håper du blir frisk! 🙂

  3. Pernille: Ja, vet det er mange som lurer seg unna når det fjelltur/trening. Men jeg er syk, har virus og har et dårlig kne, får ikke lov å gå på fjellet av legen. Pluss jeg liker meg på skolen, vil være der istede for å gå hjemme hele dagen, men i tillegg fikk jeg feber og var dårlig. Takk, håper jeg også.. lei av å være syk!

  4. Typiiiisk lærere! Hører aldri på hva en har å si…
    Kunne du kanskje skrive et innlegg om lærere? sånn hvilken lærere (ihva fag) du liker best, å hva som gjør en person til en god lærer?
    bare en liten idé:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *