hærlig mandag!

Categories HVERDAG

Hey you, dagen i dag har vært super! Deilig skoledag som gikk fort unna. Jeg har svært lite og klage over nå om dagene, good! Etter skolen har jeg bare vært hjemme, slappet av og gjort plikter (vasket stue,kjøkken, bad, osv). Lekser og sett filmen titanic. En perfekt Mandagskveld, når jeg skal kose meg alene. Mamma såg slutten av titanic sammen med meg, så er ikke helt alene!

Har forresten også laget videoblogg med spørsmål og svar av spørsmålsrunden jeg hadde på lørdag, vinnerene er valgt.
Det ble dessverre så mange spørsmål , at jeg måtte … lage tre videoblogger for og få med alle, ca. 150 spørsmål.
Video del 1 kommer i kveld, får jeg håpe .. vis ikke så kommer de iallefall i morgen.

hvordan har dagen din vært?

3 kommentarer

3 thoughts on “hærlig mandag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *