all days are like the same ..

Categories HVERDAG

Hva kan man si.. Akkurat nå har jeg en blandet følelse av kvalme, tretthet  og jeg er dødssliten. 
I kveld skal vi bare slappe av, være storesøster før jeg skal på jobb i kveld kl. 23:00 og utover natten. 
Mamma er på jobb, så det blir ikke skikkelig familiekveld uten at hele familien er hjemme, så blir kjedelig.
Men skal nok få kvelden til å gå fremover, uansett .. en film, kanskje? Men blir iallefall avslappning på høyt nivå. 

Ellers i dag så har jeg ryddet litt , slappet av og sett flere filmer, siden jeg egentlig bør slappe av et skolen og jobb.
Film kategorien har vært komedie og filmene heter Bring it on. Alle har vel hørt om de filmene? Helt fantastiske dere!
Egentlig de siste to ukene så har dagene mine vært like (nesten). Men har ikke energi til mer enn skole/jobb. UFFUFF!

hvordan har dagen deres vært?

4 kommentarer

4 thoughts on “all days are like the same ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *