the truth!

Categories HVERDAG

Omtrent hver dag får jeg høre, eller får kommentarer som “Utrolig kult, det hadde ikke jeg turt å gå med, du er søt som tørr og gå med det på skolen eller i byen, og andre plasser jeg besøker. Jeg har mange antrekk som jeg liker spesielt godt, til og med bedre enn andre klær i skapet. Noen med høyt liv, puffermer, skulderdetaljer osv. Tidligere som når jeg på ungdomskolen og de 2. årene på videregående, turte jeg ikke gå med klærne som jeg likte, i redsel for å få rare blikk og høre rykter. Men nå etter 2 år som lærling, har jeg modnet veldig.

Jeg tørr gå i klær som jeg liker spesielt godt, bryr meg ikke om jeg får negative kommentar ang. antrekkene som jeg bruker. JEG GÅR I DET JEG HAR LYST TIL. På forskjellige plasser kan en få forskjellige rare blikk, vis andre mener du klær deg rart, jeg er opptatt av og kunne lage min egen stil selvom den har mye variasjon, så presenterer alle måtene som jeg klær meg på noe om MEG.

2 kommentarer

2 thoughts on “the truth!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *