skoleblogging …

Categories HVERDAG

Hei dere 🙂 Hvordan har dere det i dag? Forresten så sitter jeg atm. midt i norsk timen og skal skrive en slags analyse av et selvvalgt dikt fra norsk boka, omg …. det er vanskelig, siden vi nettopp har lært om det.  Jeg samarbeider med Anne Lise, vi skulle egentlig jobbe 3 stk sammen, men siden det bare er oss, som er 2 og resten gikk oppi 3 stk pr. gruppe, så går det vel bra. Vi holder på med diktet ” Ein av dei kalde, klåre dagane” av Marie Takvam. Prøvde oss på å finne et enkelt dikt, men not so easy! ..


Webcam bilder for lifes , mens jeg er på skolen …. jeg er ikke flink til å ta med kamera på skolen! Er det noe dere vil at jeg skal gjøre?

4 kommentarer

4 thoughts on “skoleblogging …

  1. Ja det hadde værdt gøy å se jentene å guttene i klassen din! Sett hvordan skolen å klasseromme ser ut! Bra du trivst på skolen! Er påbygging vanskelig? Vurderer det selv!!!!
    Klem 🙂

  2. Angelica: Jeg har ikke merket stort om at påbygging er vanskelig enda, men jeg kan heller lage et innlegg senere dersom og noe som sikkert blir vanskelig etter hvert, vi er jo fremdeles i begynnelsen av året så 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *