Etter skolen ..

Categories HVERDAG

Skoledagen er ferdig og det er bare en dag igjen før det helg/arbeidshelg. Syns denne uka har gått så veldig fort. Er dere enig? Det er deilig og slutte tidlig på mandag, torsdager og fredager for da slutter vi kl. 1400. Så kjører jeg egen bil så slipper buss.

Siden jeg sluttet ganske så tidlig idag, så har jeg bestemt meg for at romme skal vaskes/ryddes og klesskapet skal også ryddes, selvfølgelig så er det forferdelig rotete her nå, liker dessverre ikke rot, men klarer jeg å holde der ryddig? Neeeei!

Vet bloggingen er dårlig om dagen, og noen av dere er flinke til å påpeke det. Tro meg, jeg er veldig klar over det selv! Men i noen perioder har man null idéer, og liten tid til å blogge. Jeg er inne i den perioden at jeg ikke har idèer å skrive.

Hva skal dere i kveld ?

3 kommentarer

3 thoughts on “Etter skolen ..

  1. Ikveld skal jeg på trening, så spille brettspill med folk på skolen, så skal vi alle på skolen se film ^^
    Jeg går på folkehøgskole skjønner du 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *