21.22

Categories HVERDAG

Hei herlige lesere:-) I dag har det gått i ett, både på skolen og etterpå. Jeg har hatt besøk av Marita idag, og vi har bare hatt det kos i masse vis. Nintendo 64 og New moon, slår aldri feil. Det er første gang Marita var med meg hjem. Ettersom vi ble kjent i fjor, når jeg jobbet sammen med moren hennes, og nå går vi på samme skole, nice? 🙂


Påminnelse til meg selv, ikke glem kamera .. ta flere bilder til bloggen! Jeg må bli flinkere på dette sant, dere? 
Jeg håper dere alle har hatt en super onsdag, 
min har faktisk ikke vært så ille, selv om det er hardt å komme på’an igjen med lekser og sånn. Og med dette sier jeg god natt mine fantastiske lesere! 

5 kommentarer

5 thoughts on “21.22

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *