23. August

Categories HVERDAG

Skolen er fullført, historie leksa er ferdig og ansiktsmasken sitter fremdeles på! Har vært på skolen idag også, ofc.
Norsk, Historie og Internasjonal engelsk har vært på planen idag. Har snart fått alle bøkene som vi skal ha dette skoleåret. Så skal bli hærlig og få startet skikkelig på fagene, jeg har bestemt at jeg skal konsentrere meg veldig om skolen og fagene her.

Skal forresten bli fotografert av skolefotograf på skolen i morgen, jeg har begynt å finne ut noe og ha på meg. Men føler også at jeg vil ha på meg extension pga at jeg får et mer åpent ansikt og har heller aldri prøvd extension på skolebilder.

bruke eller ikke bruke extension? Jeg har litt lyst. 

5 kommentarer

5 thoughts on “23. August

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *