Liker du skolen du går på?

Categories HVERDAG

POSTET AV : RENATE 
SPØRSMÅL : LIKER DU SKOLEN DU GÅR PÅ?

Jeg er kjempe fornøyd med skolen jeg går på, og jeg liker den! Det er kanskje heller ikke så mange som visste at jeg har gått på Herøy Videregående Skole tidligere før læretiden som pågikk over 2år. Jeg er liker meg veldig godt. Og som jeg har sagt tidligere er at jeg mener at dette blir et fantastisk år på skolen både læring og russetiden som kommer.

Bildet er ikke av skolen, det er av kulturhuset , som vi kommer til å være og ha gymtimene våre.  Men dette er den eneste bilde jeg har av og i skolesammenhenger, og jeg vet jeg har postet dette tidligere på bloggen. 

hvad tycker ni?

5 kommentarer

5 thoughts on “Liker du skolen du går på?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *