Et meg innlegg

Categories HVERDAG

♥ Jeg er født 06. Oktober 1991, så er snart 21 år gammel. 

♥ Jeg går i tredje klasse på videregående, og går linjen allmenn påbygging for generell studiekompetanse.

♥ Skolen jeg går på heter herøy videregående skole, og ligger i Herøy. Sier seg vel litt på navnet til skolen?

♥ Favorittbloggeren min er keths.

♥ Har ingen spesielle hobbyer på fritden, elsker og fotografere!

♥ Jeg har piercing i øret , hele 5 stykker.

♥ Jeg er avhengig av sims 2.  Alle spillene er installert på pcen.

♥ Jeg jobber på resturang fosnavåg brygge som servitør.

♥ Bestevenninna mi heter Natalie og vi har vært bestevenner i snart 5 år (skoleår).


// old pictures.

2 kommentarer

2 thoughts on “Et meg innlegg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *