Ønsker fra Nelly

Categories HVERDAG

Nelly.com er en av de sidene jeg er oftest innom, jeg kan kikke og kikke på de samme tingene, og går aldri lei. Jeg har lyst og bestille derfra, men jeg må også spare penger til studier. Men jeg har lyst på så mye, ta en titt på kjolene under og nyt det!

Nelly har virkelig så mye fint, at det skulle ikke vært lov! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg vel kjøpt alt det fine der.. DET hadde blitt dyrt for å si det sånn.. Har du noen favoritter hos nelly, som du gjerne vil ha?

17 kommentarer

17 thoughts on “Ønsker fra Nelly

  1. Ja, de har mye fint på Nelly. Fine kjoler du ønsker deg, håper de blir dine 🙂
    – Hjelp meg til å få ungene mine på leverposteiboksen å stem på bildene på bloggen min ! ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *