Hvem er dere?

Categories HVERDAG

Jeg minner om spørsmålrunden som jeg har gående, hadde plan om å svare på den i dag, men det blir det altså ikke. Så jeg velger heller og ha spørsmålrunden gående frem til Tirsdag! Så er det mer dere vil spør meg om så kan dere skrive det i dette innlegget, blir glad for flere..


Hei dere! Dag ut og dag inn skriver jeg en blogg, som mellom 400 og 600 personer leser. Men jeg vet jo ikke hvem alle er! Dere leser livet mitt, og vet alt jeg gjør gjennom bloggen. Og derfor ønsker jeg meg noe fra dere:

En kommentar hvor det står navn, alder og bosted. Og gjerne om du leser bloggen fast eller ikke!  Hadde vært gøy og vite! Og håper dere som sjelden/aldri kommenterer vil kommentere også! Det hadde vært veldig koselig:-) 

takk på forhånd,  love u all ♥



11 kommentarer

11 thoughts on “Hvem er dere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *