Bloggen min har NY facebook gruppe …

Categories HVERDAG

Visste dere at bloggen min har fått NY facebook gruppe? Nå vet dere det iallefall. Måtte lage ny gruppe, for plutselig var den gamle gruppen som lå på facebook, og jeg fikk til å informere dere lesere der.  Jeg kommer til og legge ut link når jeg lager nye innlegg, bilder og annen info som ikke kommer på bloggen. Det eneste dere trenger å gjøre er å trykke HER og deretter på “liker-knappen” som er til høyre for navnet. Jada, selvfølgelig så vet dere akkurat dette. Greit å kunne gi oppdatering der også! Og da får jeg også sett hvem som leser bloggen min eller følger den. Og dere kan gjerne invitere venner 🙂 



9 kommentarer

9 thoughts on “Bloggen min har NY facebook gruppe …

  1. Det er litt surr med de sidene noen ganger! Har en selv og både jeg og kjæresten sto som admin, men det glemte jo han så han drev å likte alt ting og kommenterte. Det sto jo “Jeanettemarie.net liker dette” istedet for navnet hans så det så ut som jeg likte og kommenterte alle mine egne ting -.-‘

  2. Jeg har også facebook gruppe til bloggen min, jeg kan like din 🙂
    Jeg synes det er veldig hyggelig med slik facebook gruppe, for da er det lett å oppdatere følgerne sine med nye innlegg og konkurranser 🙂
    //Forresten så kan jeg si det at jeg har startet med bloggvuderinger
    på bloggen min som kommer til å være gjenvlig. Ettersom jeg først startet
    med dette i dag så må jeg fortelle folk det, så beklager hvis du synes slike
    kommentarer er irriterende. Men du er velkommen til å bli med hvertfall 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *