trøtt og sliten jente

Categories HVERDAG

Jeg trenger søvn, mat, luft, vennene mine, familien min og jobb/skole. Koble av, og bare slappe av litt. Få søvnen jeg trenger! Bloggen også selvfølgelig, men jeg kobler jo egentlig alt ut når jeg skal sove om natten, for da drar jeg til drømmeland.
Jeg merker jeg er sliten, iallefall i dag! Men alle har vel slike nede-dager? Men jeg har ikke mange av dem, ofc.
Og jeg har utrolig lyst til og legge meg under dyna og slappe av ordentlig av. Begynner dessuten på jobb igjen i morgen. Det skal også bli godt og begynne og jobbe eller gå skole, selv skal jeg nå bare jobbe frem til 10. August. Er da ferdig som lærling.

Natta cuties, dere vet jeg digger dere!  Snakkes i morgen. 



7 kommentarer

7 thoughts on “trøtt og sliten jente

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *