effektiv

Categories HVERDAG

Godkveld bloggen!

Dårlig med updates fra idag, men jeg har vært i Ålesund med Frida og søskene mine, på shopping! Helt hæærlig, friends ♥ Det ble svidd av noen kroner på Amfi Moa i dag, så det blir ikke shopping eller pengebruk på en god stund! Nå skal det spares!!!! Dagen har vært utrolig flott og jeg har hatt det kjempe gøy! Men med en gang jeg kom hjem igjen, spiste jeg middag og fikk skikkelig arbeidslyst. Så siden klokken 4 har jeg vært på romme med en malekost og maling. Effektiv, syns det ble veldig fint!



vil dere se det ferdige resultatet til helgen?

8 kommentarer

8 thoughts on “effektiv

  1. Så fint det blir, gleder meg til å se når det blir helt ferdig =D Blir nok knall fint, og ikke minst kan jeg tenke det skal være godt å få blitt ferdig med det =D
    Hadde blit veldig glad om du ville stemt på sønenn min som har sjangs til og vinne over vårt fylke, du kan stemme her: http://www.lano.no/bidrag/egil-andre-vest-agder 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *