det var koselig!

Categories HVERDAG

Har vært på tur med Melissa, det var koselig! Er så lenge siden sist vi var sammen. Vi hadde trimmtur til Golleneset. Herlig! Selvom foten min var litt vond så gikk det fint, bedre enn og prøve og bestige høye fjelltopper. Så denne turen kan jeg jo ta alene også kanskje, dersom det ikke blir flere turer på oss i sommer, om hun vil bli med på det 🙂 Det var kjekt og se henne.

Forresten i går så var jeg på besøk hos min kjære og gode venninne Helene. Hun har jo da en nydelig datter på snart 3/4 mnd. Jeg ble helt sjarmert. Men som Helene sa kan jo bare henge et bilde av deg foran henne, så er hun stille. Hun ble betatt av meg også!

hvordan har dagen din vært ?

5 kommentarer

5 thoughts on “det var koselig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *