positivt ..

Categories HVERDAG

Treningsøkten er ferdig, og dette var min siste med Personlig Trener. Det har vært en sterk opplevelse, og jeg har merket stor forandring på kroppen. Men selvom jeg er ferdig med Personlig Trener så betyr IKKE at jeg skal til å slutte og trene hos aktiv. Etter den harde økten , er jeg utslitt! Men dagen har ikke begynt helt for min del, har mye som står på dagsplanen. Blir kos ♥


bilde fra arkivet i mai/juni.

Jeg skal blant annet besøke en god venninne av meg, som jeg dessverre ikke har sett på snart over 1 år. Så skal bli utrolig godt og se henne igjen. Hun har også forresten blitt mammma, har ei skjønn lita prinsesse på snart 3/4 mnd. Har dere planer i dag?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *