en ny start på blogg ..

Categories HVERDAG

bloggen har vært mer eller mindre nedprioritert av meg de siste dagene, ukene og kanskje månedene, med kanskje bare et innlegg om dagen , bortsett fra i helgene hvor det ble skrevet litt flere innlegg. Men nå i sommerferien min, har jeg enda bedre tid til og blogge mye og bedre. Så jeg er back on track med flere innlegg og nye ideer. Jeg er klar for en ny start på blogg.

Det vil komme spennende innlegg, konkurranser og mye mer.  Det kommer til og bli utrolig herlig og kunne blogge mer enn bare et innlegg per dag, men det var selvfølgelig valget jeg tok mens jeg var ute i jobb. Jeg rakk ikke over så alt for mye og jeg var veldig trett og utslitt når jeg kom hjem fra en arbeidsdag. Men nå skal jeg prøve ut dette “nye prosjektet”. Hva syns dere?

3 kommentarer

3 thoughts on “en ny start på blogg ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *